środa, 9 listopada 2011

Szybki post!

Witam witam witam!

Dzisiaj tak szybciutko, co by za długiej przerwy między postami nie robić.
Nie będę się rozpisywać, ale wybaczcie wieszaki, miski i inne przedmioty, których nie dało się wepchnąć pod łózko. Wiem też, że liście kwiatków włażące do ucha, nosa i innych otworów nie są zbyt atrakcyjne, ale z braku czasu i fotografa musiałam skorzystać z własnego pokoju.

Enjoy!




Tutaj aparat zrobił naprawdę świetną rzecz z proporcjami mojego ciała. Wygląda jakby moja figura miała kształt litery V, podczas gdy w rzeczywistości bardziej przypomina O!



A na deser... Nie no to dość niesmaczne...
Na koniec dodaję wam zdjęcie mojego oldschoolowego kapcia. Wszyscy takie mają, tylko nikt nie chce się przyznać!  




Co nowego:
kamizelka - camaieu
sowy - świat spinek
koszula - h&m

8 komentarzy:

  1. Koszula, manicure, buty i biżuteria - cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, fajne paznokcie ;)

    zuki-berlin.blogspot.com
    -jak szukasz inspiracji dla paznokci, wejdź, byłoby mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się panterka na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny makijaz i super koszula! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs! www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszula :)

    Podoba mi się Twój blog dlatego dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw:)
    zapraszam do siebie wolny czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń