niedziela, 16 października 2011

In love with animal prints.

Witajcie!
Jak widzę jest was ze mną coraz więcej, co bardzo mnie cieszy i daje niezwykłą siłę i motywację do działania! Dziękuję wszystkim odwiedzającym :)

Na początek muszę się trochę pożalić... Wiadomo, każdy czasem musi. Otóż bardzo nie lubię w jesieni tego, że wychodząc rano na uczelnię muszę ubrać na siebie 100 warstw żeby nie zmarznąć, a wracając do domu niosę te wszystkie toboły jak wielbłąd, bo temperatura sięga jeszcze momentami kilkunastu stopni. Kogoś jeszcze to denerwuje czy to tylko moje wymysły?
W każdym razie ostatnio było jeszcze dość ciepło, a że dzień miałam wolny to nie musiałam wychodzić o 7 rano.
Tego dnia wybrałam się do parku i oczywiście zupełnie przypadkiem miałam ze sobą aparat i osobistego fotografa! ;) I uwierzcie mi, nie byłam jedyna. W parku mijałam mnóstwo ludzi, którzy wpadli na ten sam pomysł co ja i widząc odrobinę słońca pobiegli cykać zdjęcia na łonie natury.

Zapraszam zatem do oglądania efektów tego spaceru. Zdjęć jest wyjątkowo dużo, no ale co zrobić kiedy nie można się zdecydować...


  
 Wiem, mina.... :D To wszystko wina słońca!





 Koszula - h&m
 Kurtka   - next
 Spodnie - bershka 
 Buty - Tamaris


A na obiad gulasz warzywny z grzybami i kurczakiem. Idealny na rozgrzanie.
Jeśli chcecie przepis to piszcie :) 

Z mojej strony to wszystko.Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.

18 komentarzy:

  1. świetny zestaw!! bardzo podoba mi się ta kolorystyka, mam te same buty i jestem z nich mega zadowolona:) w dodatku masz piękne włosy:) dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw!! Genialne zdjęcia i dobrze że tak dużo bo miło popatrzeć ! Dziękuję za miłe słowo! Bardzo fajny blog zaglądnę chętnie ponownie! Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ogólnie noszę też jakoś tak :D
    weź sobie 38,5, ja takie zamówiłam is są idealne, ponadto wysyłka była szybka, i teraz jest gratisowa :)
    buziaki, też dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny zestaw, tak jak lubię, prosto i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantatyczny zestaw :)powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw! a w kurtce i torebce się zakochałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. great outfit! you look stunning

    xx sarah
    www.ahitofsarah.net

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny zestaw! Sama kocham zwierzęce wzory na obraniach więc koszula strasznie mi sie podoba :)
    Nie wiem czemu nie lubisz jesieni :) Ja wlasnie uwielbiam kiedy robi się już chłodniej i można wyciągnąć z szafy sliczne sweterki i cieplejsze buty :)

    Aga

    www.ileftmyheartinsfblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się, pogoda idealna na zdjęcia :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. torba jest piękna :>
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała marynarka a także buty! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia! a co do legginsów ( nie spodni :D) to kupiłam je w cubusie

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wszystkim bardzo za komentarze, naprawdę bardzo miło się je czyta! :)
    @badger oooj legginsy to nie na moje pupsko :D

    @Masmeriza powiem Ci, że ja średnio jestem zadowolona z tych butów, trochę wyłażą mi z nich włoski, w sensie z tego zamszu a nie futerka... Chyba je zareklamuję :(

    @Luthienn Szkoda, że takich dni będzie coraz mniej.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne zdjęcia! :)
    i super zestaw - świetnie wpisuje się w tonację jesienną !

    pozdr xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i świetna stylizacja, uwielbiam takie zestawy, płaszczyk/kurteczka i buty są super :) Pozdrawiam i obserwuję - zatem będę tu wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi sie kurtka i koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Do twarzy Ci w panterce, serio! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń