piątek, 14 października 2011

Jesień, jesień...

Witam wszystkich!
Dzisiaj przybywam do was z nowym postem utrzymanym w baaardzo jesiennym klimacie. To taka "miła" odmiana po poprzednim letnim stroju. Post będzie krótki, trzeba pędzić na angielski. Tak swoją drogą jestem ciekawa tej konfrontacji po ponad rocznej przerwie w nauce języka.

W dniu kiedy robiłam zdjęcia, słońce akurat uraczyło mnie swoją obecnością. Musiałam to wykorzystać pomimo tego, że wyszłam trochę pomarańczowa. Ale niech chociaż na zdjęciach wygląda, że mamy polską, złotą jesień.





Pod koniec "sesji" (piszę celowo w cudzysłowie żeby mi się tu żaden fotograf nie oburzył, że to koło sesji nawet nie leżało) zrobiło się baaaaaaaardzo zimno, słońce schowało się za blokami i trzeba było się ewakuować. A było tak miło...


Ponczo - h&m
Torba - sh
Zegarek - parfois

To by było na tyle, trzymajcie się CIEPŁO! :)

13 komentarzy:

  1. You look amazing! What I like most is the beautiful and warm light...

    OdpowiedzUsuń
  2. buty to najzwyklejsze białe trampki, doszłam do wniosku, że będą ciekawie się komponować z dodatkami :)

    Jezusicku! Masz poncho moich marzeń! U mnie go nie było :< musze się wybrać, bo często wrzucają połowę ciuchów dopiero na wyprzedażach ;d
    Buty masz boskie, całość bardzo na tak, makijaż cudowny! ;)

    Zaobserwuję, a sama zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a jednak nie zaobserwuję, ale postaram się wpadać jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @famfaramfam ja właśnie kupiłam to ponczo na wyprzedaży (za 30 z!) a wcześniej go nie widziałam, więc chyba coś w tym jest :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze co, to Twoje cudowne usta!!Czerwona szminka jest dla Ciebie stworzona!!A ponczo swietne, sama mam takie, tylko ja wybralam jasniejsza wersje:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania swietne botki! www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaaardo mala;) Jesli chodzi o szpilki to 34;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję z bardzo miły komentarz:)dodaję do ob.:)
    a stylizacja szalenie mi się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. to świetny przykład że mimo aparatu czerwony na ustach może wygladać świetnie ! :D


    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czerwone usta są świetnym dodatkiem do całości, bardzo fajna torba!

    OdpowiedzUsuń
  10. @fozenstylefrozen obserwujemy obserwujemy już dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne ponczo!!
    a tak myslałam nad nim i nie wzięłam:( żałuję:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, uwielbiam to ponczo, mam podobne - tylko pudrowe :)

    OdpowiedzUsuń